Sklep internetowy „Max Wnętrza” działający pod adresem
https://maxwnetrza.pl.
prowadzony jest przez MALBEL BIS MARCIN MALESA
z siedzibą w Warszawie, ul. Bartycka 24/26,
pawilon 151. NIP: 822-197-34-26. Regon: 140401124.
I. Postanowienia ogólne
1. Serwis prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci internetowej.
2. Sprzedaż realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.
3. Ceny są cenami brutto i zawierają w sobie podatek VAT, wyrażone są w złotych polskich.
4. Sprzedawca wystawia kupującemu paragon lub na życzenie zamawiającego fakturę VAT.
II. Zamówienia
1. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci internetowej.
2. Realizacja zamówień odbywać się będzie tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek).
3. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
– nie dokonania płatności (kwota towaru + ewentualne koszty transportu) w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia
– braku informacji o sposobie dostarczenia towaru (Poczta Polska, przesyłka kurierska odbiór osobisty, dowóz na terenie Warszawy i okolic)
– jeżeli wystąpi taka sytuacja to zamówienie zostanie anulowane.
4. Klient będzie na bieżąco informowany za pośrednictwem poczty e-mail o stanie realizacji zamówienia oraz o wszelkich zmianach zamówienia.
5. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych.
III. Transport zamówionego towaru
1. Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres podany przez Kupującego.
2. Koszt transportu uzależniony od wagi przesyłki (według cennika Poczty Polskiej, przesyłka priorytetowa): 0-1kg – 14,50zł, 1-2kg – 17zł, 2-5kg – 19zł, 5-10kg – 26zł, 10-15kg – 32zł, 15-20kg – 48zł, 20-30kg – 53zł.
3. Koszt transportu „przesyłka kurierska” uzależniony od wagi przesyłki: 0-5kg -20zł, 5-30kg – 30zł, 30-50kg – 60zł, 50-70kg – 70zł
4. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie paczki oraz nieterminowe dostarczenie przesyłki spowodowanej opóźnieniem ze strony Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
5. Istnieje możliwość odbioru osobistego oraz transportu na terenie Warszawy (koszt 20 zł). O wyborze tych form prosimy poinformować drogą mailową lub telefonicznie.
6. Nieuzasadnione nieodebranie przesyłki i zwrot paczki do nadawcy skutkuje obciążeniem Kupującego kosztami zwrotu przesyłki.
IV. Płatności
1. Kupujący może wybrać następujące formy płatności:
– przelew bankowy bezpośrednio na konto Malbel Bis Marcin Malesa
nr rachunku bankowego : 49 1140 2004 0000 3202 4187 5382 (M-BANK)
– gotówka przy odbiorze osobistym
2. Termin płatności za towar wynosi 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Kupującego. W przypadku nie odnotowania wpłaty po upływie wymienionego terminu transakcja jest anulowana.
VI. Zwrot towaru
1. Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, gdy produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. O zamiarze zwrotu towaru należy poinformować Sprzedawcę droga mailową sklep@maxwnetrza.pl. Przekroczenie w/w czasu będzie przyczyną nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Kupujący powinien odesłać towar dobrze zapakowany z załączonym dokumentem sprzedaży oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dniu od jego otrzymania (przykładowy wzór formularza zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta). Koszty przesyłki pokrywa Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych „za pobraniem” lub wysłanych bez poinformowania Nas o zaistniałej sytuacji.
3. Sprzedawca zobowiązuje się w ciągu 14 dni rozpatrzyć zgłoszenie zwrotu od dnia dostarczenia przesyłki do Sprzedającego, jeśli wszystkie w/w warunki zwrotu zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy) nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru na wskazane przez Kupującego konto bankowe.
4. Towar, którego zwrot nie zostanie uznany będzie odesłany do Kupującego na jego koszt.
5. W przypadku rozwiązania umowy sprzedaży zwracamy wartość zamówionego towaru pomniejszonej o koszty transportu przesyłki.
VI. Reklamacje
1. Koszt odesłania do sklepu „Max Wnętrza” przesyłki z reklamowanym towarem pokrywa Kupujący.
2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to usterka zostanie usunięta przez serwis producenta w ciągu 14 dni roboczych.
VII. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen i ilości towarów występujących w sklepie internetowym oraz wycofania poszczególnych produktów.
2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich w sklepie internetowym
„Max Wnętrza” w zakładce Regulamin. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.